Kampanje na Google Ads platformi omogućuju promociju kompanija, proizvoda i usluga. Google Ads platforma obezbedjuje benefite koji se ogledaju u unapredjenu poslovanja na internetu kroz bolje ranigiranje veb sajtova, interakcijom sa potencijanlom publikom (klijentima / kupcima), povećanjem konverzije / prodaje.

U zavisnosti od potrebe klijenta, odabira se adekvatan metod i izbor vrste kampanje, kako bi rezultati promocije obezbedili maksimalna učinak. Veću konverziju za što manji budžet.

Usluga podrazumeva pokretanje, uredjenje i praćenje reklamnih kampanja na Google Ads platformi.
U zavisnosti od vrste kampanje, kreiramo reklamni sadržaj u formi tekstulanih oglasa, kombinacije teksta i fotografija, animiranih banera, videa.
Budžet sami odredjujete u skladu sa vašim potrebama i našim sugestijama nakon besplatne analize koju sporvodimo pre pokretanja svake kampanje za naše klijente.

Ciljevi kampanje

  • Prodaja :
    Povećajte onaljn prodaju, prodaju telefonom, prodaju u aplikaciji ili prodavnici;
  • Potencijalni klijenti :
    Privucite potencijalne klijente i ostvarite druge konverzije podsticanjem klijenata da preduzimaju radnje;
  • Saobraćaj na veb sajtu :
    Privucite prave ljude da posete vaš veb sajt;
  • Razmatranje proizvoda i brenda :
    Podstaknite ljude da istražuju vaše proizvode ili usluge;
  • Obaveštenost o brendu i doseg :
    Dosegnite široku publiku i izgradite obaveštenost;
  • Promocija aplikacije :
    Ostvatite više instaliranja aplikacija i interakcija u aplikaciji;
  • Kampanje bez uputstva za cilj :
    Kampanje korak po korak bez preporuka za cilj.

Vrste kampanje

  • Tekstualni oglasi na mreži za pretragu :
    Tekstualni oglasi koji se prikazuju uz rezultate pretrage na Google-u, na Google partnerskim sajtovima za pretragu;
  • Mreža multimedijalnih oglasa :
    Vizuelno privlačni oglasi koji se prikazuju širom Google mreže multimedijalnog oglašavanja, na YouTube-u, mobilnim uredjajima i aplikacijama;
  • Kupovina :
    Oglasi kupovine podstiču online prodaju, klikove na veb sajt i druge konverzije;
  • Video oglasi :
    Osmišljeni za povećanje dosega, obaveštenosti, angažovanja i broja koneverzija;
  • Aplikacije :
    Promocija aplikacija na Google mreži;
  • Smart – tekstualni i slikovni oglasi :
    Automatski oglsi na Google-u i širom veba. Prednost, upravljanje oglasima uz minimalan uložen rad .

Alati koji se primenjuju za otptimatizaciju kampanje

  • Google Keyword Planner
  • Google Search pretraga
  • Google Search Console
  • Ubersuggest
  • Termini za pretragu u Google Ads-u
  • Soovle.com
  • Adwords Wrapper
  • Mergewords
  • Keword Toaster
  • Kewords Everywhere
  • Google Trends
  • Keyword Revealer
  • Keyword In
  • AdWord & SEO Keyword Permutation Generator
  • Dodatni eksterni servisi.