Prospecting – pronadjite nove klijente.

Retargeting – pratite posetioce vašeg sajta.

Kampanje za brendiranje i generisanje prometa.
Match2one i Adwords kampanje.

Demografija:

U skladu sa zahtevom klijenta odabira se država za prikazivanje reklama ili više njih.
Reklame se prikazuju licima koja su iz odabrane države, na domaćim sajtovima i na sajtovima širom sveta kada ih budu posetili. Dakle, reklame prate potencijalne kupce/klijente.

Povećajte svest o brendu – CPM optimizirane kampanje

CPM označava cenu po hiljadu prikaza (cena po milji). U kampanji koja je optimizirana prema cilju CPM-a, AI će tražiti najbolju izloženost Vaših oglasa – po najnižoj mogućoj ceni.

Prepoznavanje brenda

Ukratko, svest o brendu je svest kupaca koji prepoznaju vaš brend. Sa programskim oglašavanjem, cilj je objaviti što je više moguće oglasa na osnovu vašeg budžeta, kako bi povećali svest o vašem brendu.

Da biste maksimalno povećali prepoznatljivost vašeg brenda, tip optimizacije će biti postavljen na cenu po hiljadu prikaza (CPM).

 

Kampanje koje generišu saobraćaj – CPC optimizovane kampanje

CPC predstavlja cenu po kliku. U kampanji koja je optimatizovana prema cilju CPC, AI će ciljati publiku koja je najvjerodostojnija ako klikne na Vaše oglase i poseti Vašu odredišnu stranicu. Što više klikova dobije kampanja, to će AI bolje dobiti u ciljanju prave publike, uvek optimizirajući prema nižoj cijeni po kliku.

Posetioci website-a

Sve je u klikovima. Prilikom odabira ove opcije pomoću programskog oglašavanja, cilj je da se što više posetioca dovede na vašu veb-lokaciju na osnovu proračuna i ciljeva kampanje. Algoritmi će se prilagoditi kako bi pronašli ljude koji ne samo da vide vaše oglase, već i kliknu na njih i završe na vašoj odredišnoj stranici! Da biste povećali broj posetilaca, tip optimizacije biće postavljen na cenu po kliku (CPC).