All for Joomla All for Webmasters
  •  

    Kontakt Tel. i podrška

    +381 (0)65 64 - 65 - 000

  •  

    Pon. - Sub :

    08:00 - 22:00 h

Prospecting - pronadjite nove klijente

Svaka kampanja ima fazu istraživanja i fazu optimizacije. Počevši s širokim ciljanjem, algoritam kampanje saznaje šta donosi najveći povraćaj ulaganja (ROI) pre nego što pređe u fazu optimizacije. Cilj istraživanja je pronalaženje novih kupaca za vaše poslovanje. Jedinstveni Auto-Pilot (algoritam) prikuplja podatke o korisniku i formira obrazac optimizacije zasnovan na tome koja ciljna grupa postaju vaši novi klijenti. Oglasi će se zatim prikazivati novoj onlajn publici koja ima najveću vjerovatnoću konverzije, zasnovanu na širokom opsegu varijable kao što su:

  • Demografija
  • Uredjaj
  • Sesije
  • URL
  • Pretraživač
  • Vreme
  • +100 neophodnih procesa za defnisanje ciljne grup - podataka koji se koriste u daljim fazama.

Jedan od primera mnogobrojnih teknika koje se koriste:

Koristili smo frazu : Docteur à Paris

Koristimo više plaćenih usluga za analizu tržišta i odabiranje određene ciljne grupe.
* Upoređujemo rezultate sa različitih servisa kako bi "očistili" i dobili specifičnu ciljanu grupu.

ZAŠTO: Sledeći korak kampanje je korišćenje plaćene reklamne usluge. Budući da već imamo definisanu ciljnu grupu, budžet će biti manji sa većim efektom.